Tuesday, March 16, 2010

soδομα και γομορα απο υποτιθεμενους αναρχικουσ Ρε που παμε ρε

Προσθέστε τα σχόλιά σας | Δείτε την αρχική δημοσίευση | Πίσω στις συζητήσεις
1143877
Σχετικά με το σκηνικό χτες
από μπάσταρδος ξένος σε απόγνωση 4:17πμ, Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010
(Τροποποιήθηκε 7:20μμ, Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010)
θεματικές: Ανένταχτο

Θα αφήσω φλου το που και πότε έγινε. Τρομοκρατία είναι η ψυχολογία της μάζας.

Χτες παίχτηκε ένα σκηνικό με πολλά άτομα να κυνηγάνε και να βαράνε έναν (επειδή εκ των υστέρων έμαθα και μπορεί να είναι και μούφα, αλλά δε μου λέει και τίποτα) ότι στην προχθεσινή πορεία κάτι είχε παιχτεί ανάμεσα στον έναν και σε άλλον ένα από τους πολλούς και τον πέρασε για κάτι που τελικά δεν ήταν. Ουσιαστικά μιλάμε για σκηνικό που από το πουθενά κάποιος φωνάζει τη λέξη και καμιά πενηνταριά άτομα (δεν ξέρω να μετράω) βρίσκονται πίσω από έναν και ο ένας τρέχει με αίματα στο κεφάλι, αλλά άμα σε κυνηγάει λαός είναι δύσκολο να ξεφύγεις, μέχρι που ο τύπος στριμώχτηκε σε έναν κάδο και τις έφαγε μέχρι που κάποιοι μπήκαν στη μέση και σταμάτησαν το σκηνικό φωνάζοντας "ρε παιδιά όλοι σύντροφοι είμαστε". Στο καπάκι αρχίζουν να κατεβαίνουν ματ, χωρίς ποτέ να φτάσουν. Το μπούγιο αρχίζει να φωνάζει συντονισμένα σαν κουρδισμένο μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι. Και κάπου εκεί πάνω στα νεύρα και την οργή αρχίζουν να τρέμουν τα ισχία μου. Αν κάποιος φώναζε πετάει ο γάιδαρος θα φωνάζαμε κι ότι πετάει?


Δε θέλω να χρησιμοποιήσω τη μαγική λέξη από Α που οικειοποιείται με τόση ευκολία (ντάξει, αυτό προφανώς είναι μέρος της ομορφιάς της), αλλά άμα οικειοποιείσαι κάτι πρέπει να χεις και μια συναίσθηση. Ξεκινάω από τη βάση ότι ο καθένας είναι ελεύθερο, ξεχωριστό άτομο με δικές του προσλαμβάνουσες που σκέφτεται και δρα με βάση αρχικά τη δική του ελεύθερη σκέψη. Αυτό είναι που για μένα έχει τη μεγαλύτερη αξία, γιατί όταν χάνεται η ελεύθερη σκέψη σε ατομικό επίπεδο τότε ό,τι και να επακολουθήσει χάνει την όποια αξία μπορεί να έχει γιατί τελικά είναι υποβαλλόμενο και υποκινούμενο από κάτι έξω από μένα που δεν είναι εγώ. Άρα δεν με εκφράζει. Απλά καταλήγω να αποτελώ το μέσο για κάτι κι από υποκείμενο καταλήγω να είμαι αντικείμενο. Ο μόνος τρόπος για να βγω μπροστά και να κάνω είναι να ξεκινά από μέσα μου κι ο κινητήριος μοχλός να είναι η δική μου ελεύθερη σκέψη και θέληση κι όχι ένας εξωτερικός παράγοντας. Όταν δηλαδή κάποιος μου φωνάξει μια λέξη και εγώ αντιδράσω άμεσα και βίαια χωρίς σκέψη δε διαφέρω σε τίποτα από τον σκύλο που το αφεντικό του, του φωνάζει «Όρμα» κι αυτός ορμάει γιατί έτσι τον έχουν μάθει και εμπιστεύεται ότι το αφεντικό του ξέρει τι τον βάζει να κάνει ακόμα κι αν αυτό που κάνει είναι μαλακία. Και δεν είναι μόνο η λέξη όρμα. Προφανώς στο σκύλο μαθαίνουν κι άλλες λέξεις για να κατευθύνεται ανάλογα με την περίσταση. Δε διαφέρω από όποιον λιώνει στην οθόνη και περιμένει ένα κανάλι να του πει τι να σκεφτεί, δε διαφέρω από το φασίστα που τσουβαλιάζει τους ξένους γιατί δεν έχουν «αγνό» ελληνικό (ή οτιδήποτε) αίμα. Γίνομαι τα σκατά που έχω την ψευδαίσθηση ότι θέλω να αποφύγω, μέρος μιας μάζας, ενός εμετικού όγκου που καταντάει να είναι το ίδιο αηδιαστικός με όλα όσα θέλω να πολεμήσω για να κάνω τον κόσμο πιο υποφερτό.



Πέρα από αυτό, το να επιτίθενται πολλοί σε έναν είναι Α-ΝΙ-ΣΟ, ιεραρχικό και εξουσιαστικό. Σαφώς οι 50 έχουν μεγαλύτερη δύναμη από τον ένα, όλοι βρίσκονται από πάνω του σε μια άτυπη πυραμίδα, αλλά όλοι θέλουν να ρίξουν μια κλωτσιά. Και δεν είναι μόνο επειδή ενδέχεται να είναι άλλο από αυτούς. Είναι γιατί μπορούν. Επειδή είναι πεσμένος κάτω κι ανήμπορος κι αυτοί πολλοί κι αυτός ένας. Και δε θα κάνουν κανένα σκόντο, επειδή είναι αδύναμος δε θα του χαρίσουν τίποτα. Όπως και σε αυτούς όσοι βρίσκονται από πάνω και τους γαμάνε κάθε μέρα σε όλα τα επίπεδα δε θα τους χαρίσουν τίποτα. Καθαρά παιχνίδι εξουσίας. Γίνονται αυτό που θα έπρεπε να πολεμάνε γιατί κατά βάθος δεν τους νοιάζει ο ανθρώπινος παράγοντας αλλά η πάρτη τους. Κι αυτό είναι απόλυτα καπιταλιστικό πρότυπο. Και στην τελική εδώ που πάει το δεν μιλάμε για βιτρίνες, μιλάμε για ζωές ε? Δεν κοπανάς τζάμι. Κοπανάς άνθρωπο που δεν έχεις ιδέα από πού προέρχεται και πώς κι ούτε καν αν είναι αυτό για το οποίο τον κατηγορείς. Και τι είναι αυτό που περιμένεις? Να δεις τα σωθικά του χυμένα στην άσφαλτο ίσα να το δεις κι αυτό με την ίδια απάθεια που βλέπεις και οτιδήποτε άλλο μόνο και μόνο για να λες ότι το έζησες? Ποιος χτυπάει έναν άνθρωπο που είναι πεσμένος κάτω, ματωμένος και πονάει και μετά νομίζει ότι μπορεί να φωνάζει αυτόματα μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι, χωρίς πρώτα ο ίδιος να έχει σκοτώσει τον μπάτσο που κρύβει μέσα του? Δεν πιάνει την ειρωνεία? Σε τι διαφέρει αυτός από τον μπάτσο, το γουρούνι και το δολοφόνο που βασανίζει μετανάστες στα αστυνομικά τμήματα επειδή δεν έχουν φωνή και δύναμη να πολεμήσουν αυτή τη δικτατορία της άμορφης μάζας και που νομίζουν ότι μπορούν να σκοτώνουν και να δέρνουν ανενόχλητοι μόνο και μόνο για να ξεδίνουν επειδή βαριούνται από την ορθοστασία στις γωνίες όλη μέρα και σαπίζει το μυαλό τους? Ή από τους σεκιουριτάδες στα Carrefour στη Λυών που σκότωσαν το παλικάρι 25 χρονών επειδή έκλεψε?


Το μόνο που άξιζε ήταν όσοι μπήκαν στη μέση και δεν κώλωσαν φωνάζοντας "ρε παιδιά όλοι σύντροφοι είμαστε". Γιατί αυτό είναι οι σύντροφοι στην τελική. Νιώθουν και σκέφτονται. Δεν ακούνε το πρόσταγμα και πάνε σαν κατευθυνόμενα στρατιωτάκια. Οργανώνονται και αντιδρούν άμεσα, βάζουν τον εαυτό τους μπροστά και ανάμεσα στον αδύναμο και στους κάφρους, όποιοι κι αν είναι, ως αλληλέγγυοι. Και δεν επωφελούνται από την αναμπουμπούλα για να ξεδώσουν, αλλά ξέρουν ότι την οργή τους πρέπει να τη στρέψουν αλλού. Και δε χρησιμοποιούν τη μαγική λέξη από Α απλά και μόνο επειδή είναι μεγάλη και ανοιχτή να χωρέσει τα πάντα.

Προσθέστε τα σχόλιά σας
1143980
μία διαφωνία
από α/α 2:32μμ, Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010
Με την άποψη "όλοι σύντροφοι είμαστε".Δεν είμαστε όλοι σύντροφοι.Με την αγέλη των θρασύδειλων που επιτίθνται 30 εναντίον ενός γιατί "τόλμησε" να τους πει "ώπα ηρεμήστε", δεν έχουμε τίποτα κοινό.Φασιστικές συμπεριφορές και νοοτροπίες δεν χωράνε ανάμεσά μας.


1143991
αγριος ξυλοδαρμος
από αυτοπτης 2:53μμ, Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010
συντροφοι μιλαμε για την απολυτη ξεφτιλα. το σκηνικο σου εβγαζε θλιψη και οργη ταυτοχρονα. να βλεπεις 20 ατομα να λιανιζουν στο ξυλο εναν με μεσα που μονο για μπατσους και φασιστες κανουν. ποιος φταιει για αυτην την κατασταση? μαλλον ολοι μας με λογικες ¨"γινονται κι αυτα" το προβλημα διαιωνιζεται. τονιζω δεν παιξαν ξυλο παρεες και σφαχτηκαν μεταξυ τους. ηταν 20 γνωστα ατομα που τσακιζαν καποιον επιδη τους την ειπε στην πορεια. και γιατι τους την ειπε? γιατι πηγαν αυτα τα υποκειμενα να καψουν μαγαζι με κοσμο μεσα και εργαζομενους και αυτα τα ατομα τον ψεκασαν με παραλα. και εκτος αυτου οταν ηταν οι αριθμοι ισαξιοι δεν καναν τιποτα. περιμεναν να τον ξεμοναχιασουν για να τον ξυλοκοπισουν. το θεμα ειναι σοβαρο και ΚΥΡΙΩΣ ειναι πολιτικο. δεν καταλαβαινω αδιαφορουμε αν θα εχουμε νεκρο σε πορεια απο φωτια η αδιαφορουμε αν θα εχουμε νεκρο απο ξυλοδαρμο γιατι οποιος ηταν μπροστα ξερει οτι δεν υπερβαλλω... ο τυπος θα μπορουσε ανετα να μεινει στον τοπο. επαναλαμβανω πρεπει να παρθουνε μετρα αμμεσα ΔΡΑΣΤΙΚΑ... ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ μη λενε ομως καποιοι μετα οτι πλακωνομαστε μεταξυ μας οι τυποι αυτοι ειναι απεναντι μας και σαν απεναντι πρεπει να αντιμετωπιστουν


1144005
ποσο δικιο εχεις
από 2222 3:35μμ, Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

το περιστατικο ηταν πραγματικα εξοργιστικο δυστυχως ομως πολλοι το δικαιολογησαν γιατι ακουστηκε οτι ο τυπος κατεβασε την κουκουλα ενος στην πορεια. να προσθεσω βεβαια πως σχεδον τσακωνονταν μεταξυ τους με φρασεις τυπου " να ριξω και γω μια". πληρης ξεφτιλα και εξαχρειωση.ντραπηκα και μονο που ημουνα μπροστα.... ομως αυτα ειναι πλεον συχνα, και παντα ξεκινανε απο συγκεκριμενους 'υπερεπαναστατες'


1144011
Πάντως
από ! 3:47μμ, Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010
Εγώ θα προτιμούσα αυτή η συζήτηση να γινόταν στο θεωρητικό μέρος της και όχι με αναφορές σε συγκεκριμένα γεγονότα γιατί

1. Δεν ξέρουμε όλοι για πιο πράγμα μιλάτε,
2. Ακόμα και να ξέραμε δεν νομίζω ότι έχουν θέση στο δικτυο και στο indymedia ιδιαίτερα συγκεκριμένες αναφορές
3. Για να γίνει σαφές το περιστατικό και να πει κανείς την άποψή του, θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν τις λεπτομέρειες και τους λόγους που οδήγησαν σε τέτοιες συμπεριφορές, αλλά αν δεχτούμε το 2, αυτό δεν μπορεί να γίνει.
4. Το αρχικό άρθρο ενώ τοποθετεί σωστά το θέμα (κατά την γνώμη μου πάντα) από τη 2η παράγραφο και μετά, κάνει το λάθος να το εγκλωβίζει σε συγκεκριμένο περιστατικό.

Νομίζω ότι ή θα έπρεπε να κρυφτεί από τη ΣΟ ή να αφαιρεθεί η 1η παράγραφος, για να μπουμε πια σε μια κουβέντα που θα μας δόσει νομίζω αρκετά στην κατανόηση της δράσης μας και στην αυτοκριτική.

No comments: